Obecnie jest dostępnych wiele środków reklamy, choćby , które można zamówić w w pracowniach reklamy i przyklejać je na produkty. Jakie inne poligraficzne produkty pomagają w marketingu?
Desktop Publishing - Wikipedia uczy czym jest DTP
DTP (ang. Desktop Publishing ? publikowanie zza biurka) ? termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku1. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP
Druk przez internet
Drukarnie internetowe zdobywają coraz więcej zwolenników, w sumie nic dziwnego kiedy coraz więcej handlu odbywa się przez internet właśnie. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ można od razu zniwelować błędy popełniane przez potencjalnych klientów przy składaniu zamówienia.
Często zdarza się, że prześlą zły plik w złym formacie, przy drukarni internetowej ten błąd jest wychwytywany jeszcze przez sam skrypt przyjmujący zamówienie. Oczywiście takie drukarnie mają też swoje wady, czyli brak możliwości zindywidualizowanego podejścia do klienta i jego potrzeb, no chyba, że trafimy naprawdę dobrą drukarnię.
Chochliki drukarskie
Jakość wydruku w zakładach poligraficznych musi być na jak najwyższym poziomie, jednak nie zawsze wszystko jest jak należy. Zdarzają się różne usterki i błędy w samym druku, za co odpowiedzialny jest już sam zakład poligraficzny.
Oczywiście sam plik przygotowany do druku musi być odpowiednio obrobiony i sprawdzony przed wysłaniem do realizacji, ponieważ za błędy w pliku, zakład poligraficzny nie odpowiada. Nic dziwnego, ze duże firmy inwestują w operatorów DTP, aby na bieżąco sprawdzali poprawność wysyłanych do realizacji plików. Jest to bardzo ważne, ponieważ każdy taki błąd może sporo kosztować. Dlatego warto wszystko sprawdzać 2 albo nawet 3 razy przed wysyłką.