Mobilna reklama - o marketingu w terenie

Dodane: 28-07-2017 04:55
Mobilna reklama - o marketingu w terenie przyczepa reklamowa

Ekstrawaganckie przyczepy reklamowe

Nowoczesne przyczepy reklamowe są bardzo często spotykane w polskich miastach. Dzieje się tak dlatego, że osoby wykonujące różnego rodzaju działalność gospodarczą bardzo chętnie wykorzystują właśnie przyczepy reklamowe do zaplanowanych przez siebie kampanii reklamowych.

Takie kampanie są bowiem bardziej skuteczne, a jednocześnie stosunkowo tanie. Poza tym trzeba przyznać, że nowoczesne przyczepy reklamowe mogą być naprawdę bardzo nietypowe a co za tym idzie bardzo skutecznie zwracać uwagę potencjalnych klientów na konkretny produkt sprzedażowy. Niektóre z nich określane są nawet awangardowymi przyczepami mobilnymi, a ich wyposażenie dedykowane jest bardziej wymagającym klientom, którzy bardzo wysoko cenią sobie zagwarantowanie im możliwości przeżywania wysokich wrażeń estetycznych.


Krótka definicja z Wikipedii. Reklama Działanie

Reklama może być:

Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Jest to wizualna elektroniczna komunikacja

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna