Drukowanie cyfrowe- co musisz o nim wiedzieć

Dodane: 03-09-2016 13:55
Drukowanie cyfrowe- co musisz o nim wiedzieć Drukowanie to temat rzeka, są zakłady, które specjalizują się jedynie w danej dziedzinie, np. etykiety na roli, ale dzięki temu są wyspecjalizowane w tym co robią. Wpis o poligrafii i drukowaniu.

Od pulpy do papieru

Produkcja papieru to fascynujący proces, kto nie uczestniczył w warsztatach czerpania papieru sporo stracił. Oczywiście na takowych warsztatach pokazuje się stare metody pozyskiwania papieru, który tak naprawdę w niczym nie przypomina tego, którego używamy na co dzień.

Współczesna linia produkcji papieru zakłada przede wszystkim większą skalę i obejmuje przygotowanie masy w kadziach (różne receptury dla rożnych typów papieru). Po przygotowaniu masy papierniczej wlewa się ją na sito z określoną prędkością. To tu następuje wstępne pozbawienie masy papierniczej wilgotności. Końcowym etapem jest wygładzenie papieru przez tzw. kaladremy czyli duże wały. Tak przygotowany papier jest cięty i nawijany na role.


Ogólnie druk

Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.

Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk


Czy warto zainwestować w gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe mogą być naprawdę fajne. Większość ludzi lubi dostawać coś za darmo, więc można to wykorzystać do promocji. Miło jest być obdarowanym i do zamówionej usługi/produktu dostać jakiś prezent - może to być długopis, kubek, czy też firmowy kalendarz - z pewnością w ten sposób spotkamy się z pozytywna reakcją odbiorcy.

A pozytywne skojarzenia z marką mają wielką wartośc marketingową. Może się więc okazać, że zainwestowanie w gadżety nie tylko się zwróci, ale też przyniesie zyski. Można zdobyć w ten sposób stałego klienta - wszyscy lubimy dostawać prezenty :).